mai multe nu va spun,
e secret!
GIRLS ONLY
BOYS ONLY
p.s E una din cele mai faine campanii de marketing ;)) desfasurata atat in online cat si in ofline
via Grapefruit
What profit hath he that worketh in that wherein laboreth?
He has made everything appropriate in its time. He has also set eternity in their heart, yet so that man will not find out the work which God has done from the beginning even to the end.
Interesant... si eu as vrea un mesaj din viitor, cam de peste 50 de ani... sa vad, tot amanta o sa fiu si atunci :)))
ReplyDelete:)) hahaha, nu lua viata prea in serios doar ai grija de tine
ReplyDeleteLa noi evident ca a aparut imediat in agentie. Campania in sine e inspirata dupa letitring.be (atunci urmareai un clip cu o masina, iti suna telefonul si masina urmarita intra intr-un pom). Ce apreciez insa la ING este ca e vorba de un produs banal, un card cu overdraft si ca ei totusi au facut ceva misto cu el :)
ReplyDelete@ kross: yepp , astia de la ING au reclame faine :d cat ca is cam copy- copy, dar sarim peste asta :d pe scurt imi place de ei.
ReplyDeleteAu si ceva aplicatie draguta pe facebook :D cica: iti scanam palma si iti .. ghicim vitorul .. apoi .. fa un card sau ia un imprumut, ai nevoie de el ;)
;) la mine inca mai cauta lumea mesajul din viitor :))
ReplyDelete:)) interesant... de fapt si eu as vreau sa stiu ce imi rezerva vitorul :P
ReplyDeleteVitorul e o cutie neagra :)